Islam.Inside
Wallpaper yang owsemm!
27 December 2012 ? 0 Bismillah ?
Assalamualaikum,,

      Pada hari jumaat yang mulia ini,,kelihatannya saya masih belum mempunyai sentuhan idea bagi menulis  ilmu untuk dikongsi bersama.Tetapi/but/walakin,,saya terpaksa juga memerah idea bagi memenuhkan kolum blog ini supaya anda semua tidaklah berasa kosong.Demikian saya telah meng'edit' beberapa gambar berunsurkan islamik yang mungkin anda boleh jadikan sebagai Wallpaper untuk destkop anda,,err,,atau mungkin facebook cover photo?haa,,ataupun background untuk acc twitter anda?,,pilih-pilih:)

Klik untuk besarkan gambar,,dan kalau berminat,ambillah URLnya,ataupun download sahaja guna right-click.:)

 

Dakwah itu mudah


Anda tidak keseorangan


Aku mahu bebas


Fastabiqul khairat


Keringkan futur


I Like You


No Ikhwah jadian ya:)




     Maka,,ini sahaja lah yang baru saya siapkan,Harap saya boleh berkongsi bersama anda dalam gerabak tarbiyah ini ya!,,jikalau ada masa,esok-esok saya update lagi untuk anda-anda semua..okay!

Sekian:)



   


  




(: Syukran aala isti'daadikum liqira'ah :)




Older Post . Newer Post



// Copyright by Muslim

Tutorial Here